czwartek, 28 czerwca 2012

język niemiecki, językiem pięknym - czyli o kursie na VHS

cześć piękności,

w ostatnim filmiku mówiłam wam, że robiłam kurs języka w VOLKSHOCHSCHULE we Frankfurcie nad Menem. Na zdjęciu niżej możecie zobaczyć z ilu poziomów i podpoziomów składał się kurs. 

adres szkoły we Frankfurcie:

Sonnemannstraße 13, 
60314 Frankfurt am Main


Ja osobiście, byłam jeden dzień w A1.1, dwa dni w A2.4 natomiast poziom B1.6 i 7, oraz B2.8 skończyłam od początku do końca. Ale więcej o tym możecie się dowiedzieć oglądając filmosław :) 

cena kursu 235 euro, codziennie od 9:00 do 12:00, albo 18:00  do 21:00
Dodatkowo pokazuje wam moje książki, które możecie kupić TUTAJ.Zmieniły one szatę graficzną ale treść pozostała taka sama!


i co planujecie naukę języka niemieckiego? 

szavka
xx

7 komentarzy:

  1. mam tą pierwszą książke ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. 235 euro na miesiąc.? i w sumie ile miesięcy trwała nauka.? hm niedługo taki wyjazd do niemiec przede mną i cała nauka języka i trochę się tego boję. pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. z tych ksiązek uczyłąm się w liceum :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wlasnie siedze na zajeciach w vhs w wiedniu i czytam twoj post.jestem na poziomie A2,ale podzial piziomiw jest troche inny niz w niemczech.po A2 jest jeszcze A2+ale nieobowiazkowy a po nim B1 ,B2 C1 i C2.

    OdpowiedzUsuń
  5. Na szczęście mam już zrobiony poziom B1. I to za darmo :D ...miałam te same książki.

    OdpowiedzUsuń
  6. A ile czasu trwa jeden poziom?

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj :)
    Byłam na tym kursie doslownie 2 godziny ( pierwszy dzień za darmo, w celu zobaczenia poziomu itd.) Po dwóch godzinach zapoznawczych i rozmowie z panią prowadzącą kurs ukończyłam :)
    Pani powiedziała, że mi nie potrzeba kursu tylko życia hehe, fajnie to brzmiało po niemiecku i w jej ustach hehe
    Nic tylko się cieszyć, ale też ciągle uczyć w domowym zaciszu i w kawiarni i w markecie i w pracy i w ...
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń