niedziela, 26 sierpnia 2012

ROZŚWIETLACZE x2. CATRICE oraz KIKO

Post ten jest uzupełnieniem mojego filmu na YT.
Nie jest to recenzja są to swatche :) 

o to przed dwami, moje dwie ostatnie zdobycze. Jak już sama nazawa posta mówi, są to rozświetlacze, mniejszy z KIKO nr06 oraz ten większy z CATRICE nr 010 Fairy Dust 

Co do tego pierwszego, to zamieniłam - dzięki uprzejmości 82Inez,  go na nie pasującą szminkę, i jestem mega zadowolona!

Natomiast drugi ten, to moja chęć posiadanie! Haben wollen! Skacząc z jednego kanału na drugi, natrafiłam na dziewczyne która go pokazywała i wiedziałam jedno, muszę go mieć! Był on kiedyś w jakiejś LE ale niestety w tedy kosmetyki nie interesowały mnie tak jak teraz :D

Dopiero w 3 sklepie zanalazłam go, czekal sobie tam na mnie. 
Przepiekny rozświetlacz który w pudełku wygląda na różowy, natomiast po aplikacji jest złoty.




 CATRICE nr 010 Fairy Dust
 KIKO nr06
 od lewej, KIKO 06 oraz CATRICE nr 010 Fairy Dust

uuu, to tyle na moje bling bling.
Jaki jest wasz ulubiony rozświetlacz? 

szavka

2 komentarze:

  1. ja uwielbiam Mac pearl cream color base wygląda mega naturalnie ;) a w kamieniu uwielbiam Collection 2000, Shimmer & Shade ;)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne :) aż zachorowoałam na ten rożswietlacz :)

    OdpowiedzUsuń