czwartek, 13 grudnia 2012

zapowiedz... HAUL oraz PREZENTY z POLSKI

Cześć Wam,
mam nadzieję, że szał przedświonteczny nie dobija was i, że macie się dobrze. Ja jestem ostatnio taaaaaak zalatana, że moim najlepszym przyjacielem stał się komuflaż ALVERDE, stosuję aby zakryć moje zmęczone ciemne czarno-szaro-fioletowo-różowe sińce pod oczyma!, który kupiłam ostanio w DM. Nazbierałam trochę tych nowości więc pomyślałam, że nakrecę ostani HAUL w tym roku 2012 :)

Jeżeli jesteście ciekawi co kupiłam i co o niektórych produktach już powiedzieć mogę, zapraszam jutro na mój kanał na YouTubie.

A tutaj mały sneak peak... 


całuję
szavka

5 komentarzy:

  1. Uwielbiam kamuflaż z Alverde, jest genialny pod oczy :). Koniecznie daj znać o tym olejku kokosowym, ciekawa jestem czy będzie w końcu pachniał prawdziwie kokosowo.

    OdpowiedzUsuń
  2. gdybym miała DM u siebie ... byłabym w nim codziennie:)
    swoją drogą to zakupy już zrobiłam z miesiąc temu a teraz omijam centa handlowe...

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy blog ;) Właśnie poszukuje dobrego kamuflaża może znacie coś innego godnego polecenia, niestety nie mam dostępu do Alverde ;(

    OdpowiedzUsuń